Espereu, per favor...
Espereu, per favor...
Selecciona una llengua
Seu Electrònica AYUNTAMIENTO DE VINALESA
Seu Electrònica
AYUNTAMIENTO DE VINALESA

Sol·licitud de crema de rastrolls

Escut de AYUNTAMIENTO DE VINALESA
Seu Electrònica > Sol·licitud de crema de rastrolls

Sol·licitud de crema de rastrolls

Comunicación de quema DE RASTROJOS

Comunicació per a poder realitzar cremes de restolls en el camp durant períodes determinats i segons condicions que venen recollides en la mateixa instància. Ho pot sol·licitar el propietari de la finca o bé la persona que vaja a realitzar la crema.

La normativa estableix la prohibició de la crema de restolls o d'altres superfícies i restes per a labors agràries en els terrenys confrontants o amb una proximitat amb la muntanya inferior a 500 metres, durant el període comprés entre l'1 de juliol i 30 de setembre i el període comprés entre el Dijous Sant i el dilluns immediatament següent al dilluns de Pasqua, conegut tradicionalment com a Dilluns de Sant Vicent, tots dos inclusivament. Les accions o activitats entre altres que, fins i tot estant restringides, podran realitzar-se prèvia autorització són les següents:

  • La crema de marges de cultiu o de restes agrícoles o forestals fora del període comprés entre l'1 de juliol i el 30 de setembre.
  • La crema de canyars  o matolls lligada a alguna mena d'aprofitament ramader, cinegètic o de qualsevol altre tipus fora del període comprés entre l'1 de juliol i el 30 de setembre.

requisitos

  • Cumplir la normativa vigente de Medio Ambiente.
  • Que la propiedad resida en el término de  Vinalesa.

Documentación a aportar

  • Modelo de solicitud.
  • DNI del solicitante o representante legal.

FormEs de presentació

Telemàticament

El ciutadà podrà presentar la seua sol·licitud a través de la seu electrònica de l'Ajuntament de Vinalesa (vinalesa.sede.dival.es), utilitzant els models normalitzats.

Presencial

El ciutadà podrà presentar la seua sol·licitud en les oficines de registre de l'Ajuntament o qualsevol altra de les previstes en l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. Es pot consultar l'horari en www.vinalesa.es.

El model normalitzat de sol·licitud es troba en l'apartat DOCUMENTACIÓ.

normativa

  • Orden de 30 de marzo de 1994, de la Conselleria de Medio Ambiente, por la que se regulan las medidas generales para la prevención de incendios forestales.
  • Real Decreto 1777/1979, de 22 de junio, del Ministerio de Agricultura, para declaración de zona de peligro de incendios forestales en Galicia, País Valenciano y Baleares.
  • Ley 3/1993, de 9 de Diciembre, de la Generalitat Valenciana, Forestal de la Comunidad Valenciana.

Requisits de la sol·licitud

  • S'ha de signar la sol·licitud
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques
  • Les persones sol·licitants poden ser persones jurídiques
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques representades per una altra persona física
AYUNTAMIENTO DE VINALESA - P4626200B
C/ La Fàbrica, 1
46114 Vinalesa
Precarga de imagen Precarga de imagen